Ödeme yapamıyorsanız sorun ödeme yapmaya çalıştığınız banka/operatör ile alakalı olabilir. Bunun nedenlerinden bazıları şunlar olabilir;
• Ödeme yapmaya çalıştığınız banka/kredi kartının internet ödemelerine kapalı olması.
• Ödeme yapmaya çalıştığınız banka/kredi kartının limitinin dolmuş olması/yetersiz bakiye olması.
• Ödeme yapmaya çalıştığınız banka/kredi kartının bloke olmuş veya kullanıma kapalı olması.
Genellikle ödeme alınmadığında oluşan sorunun bilgisi ve nedeni kullanıcının telefonuna mesaj olarak bildirilir.
Eğer yukarıdaki sorunlardan birini yaşamıyorsanız kullandığınız bankanın operatörü ile iletişime geçip sorunun sebebini ve çözüm için ne yapabileceğinizi danışabilirsiniz.
Ödeme başarısız olduysa veya PayTR beyaz ekranında kaldıysanız; modeminizi kapatıp açmayı, telefondan mobil veri kullanarak yüklemeyi, VPN, GoodByeDPI veya WARP kullanıyorsanız devre dışı bırakmayı deneyebilirsiniz. Hiçbir şekilde ödeme yapamıyorsanız bankanızı arayıp bilgi almanızı öneririz.
Tüm bunlardan önce aşağıdaki IPV6 ayarını devre dışı bırakmayı deneyebilirsiniz.